Rendszeres olvasók

2009. május 4., hétfő

Anyák Napja folytatás


A tegnapi nap krónikájához még tartozik néhány kép.

Apukámtól nővérem és én is kaptunk egy-egy szál gyönyörű rózsát.


Így köszöntött fel minket, mint anyukákat. Ez olyan megható volt számomra.
Kersztlányomtól (nővérem kislánya) pedig ezt kaptam ajándékba.

Ajánlom minden hagyományos scrapbookosnak. (ha esetleg a képen nem látszik, s érdekel valakit, szívesen leírom Neki az elkészítését)


S ahogy ígértem, néhány kép az anyukámnak készített dobozkáról. A teljes dobozról és a tetejéről készült felvételt még nem mutatom meg, mert azon egy olyan kép is látszik, amit egy anyák napi kihívásra készítettem (más fotóval), s egyenlőre az még titkos.



A dobozba egyébként a Lilluka kezéről készült gipsz lenyomatot rejtettem el.


A mai napról pedig még annyit mondanék el, hogy elkészült a 3. freebeiem. Ez a scrapbook.hu oldalán szereplő egy nagyon érdekes kihívásra készült. "Pötty-parádé". A letöltési linkkel és a részletekkel majd holnap jövök.


Szép napokat kívánok mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: