Rendszeres olvasók

2009. május 6., szerda

Kihívások

A Scrapbook. hu oldalán szombat óta folyó fantasztikus héten egymást érik a jobbnál jobb kihívások. Sajnos idő hiányában mindegyikben nem tudok részt venni, de a szokottnál is többet vagyok a gép előtt.
Íme az alkotásaim.

Az első Betsie kihívására készült. Az általa készített wordartok egyikének felhasználásával kellett olyan képet alkotni, amilyenek most vagyunk.

Felhasznált elemke: wordart: Betsie, címke:Kolibi


A következő képnek azt a címet adtam: "emlékek". Ezt a kihívást Janka indította. Ő is wordartokat készített, s egyetlen megkötés az volt, hogy abból használjunk fel egyet. Én nem tudtam választani, ezért mindet felhasználtam.


Felhasznált elemek: wordartok:Janka; pókhálós overlay: Rainbow, háttérpapír: Delmik design, tűzőkapocs: Kolibri



Ez a kép pedig még teljesen friss, szinte meleg. Krissz volt a kihívó. Ő is egy wordarttal jelentkezett, plusz megadott egy verset: Szabó Lőrinc: Ima a gyermekekért. Ez volt az inspiráció.
Sokat dolgoztam vele, s remélem kifejezi a lényeget.

Felhasznált elemek: kő:July designs , napocska: Helen Moore, szél és felhők: Szunyó, csiga, csillag, alma: Scraplandia


A "pötty -parádé" című mini készletem linkjét még nem teszem fel technikai okok miatt, de holnap lerántom a leplet róla.

Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: