Rendszeres olvasók

2009. május 3., vasárnap

Anyák Napja

Nagyon vártam ezt a napot. Kíváncsi voltam, hogy mit szól anyukám és nővérem az ajándékomhoz. Anyukámnak egy dobozkát készítettem, aminek minden oldalán (plusz a belső rétegeken is) scrapbookos féyképek vannak. Természetesen a 2 unokáról. Nővéremnek pedig egy mini albumot, amibe olyan fényképeket tettem, amin Ő van Lillukával. Mindkettőhöz az alap ötletet, s a sablont is a srapbookozz velünk e-magazinban találtam.
Örültek neki, tetszett nekik! S ez nekem is nagy öröm, hiszen tényleg nagy szeretettel és örömmel készítettem.
A dobozkáról majd később teszek fel képet, mert azt ma fotóztam, s a mai képek még nem kerültek fel a gépre. A mini albumról viszont van fotó. Íme:




Ezen a napon ünnepeltük anyukám születésnapját is. Volt családi ebéd tortával. Utána pedig kimentünk az udvarra. Lehetett hintázni, labdázni, karikázni... Keresztlányommal pedig fotótéma után vadásztunk. (Megtetszett neki a scrapbook, már kaptam is tőle néhány képre megrendelést) Fényképeztünk is sokat, minden félét. Már a fejemben meg is van, mi lesz a képek sorsa.

Szóval nagyon szép volt ez a nap.
Holnap jövök még a folytatással és a többi képpel is.

Hasonló szép napot kívánok mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: