Rendszeres olvasók

2009. január 27., kedd

Photoshop

A napokban elég ritkán ültem le a géphez. Amikor mégis sikerült, akkor a digitális scrapbookkal próbálkoztam. Tegnap a photoshop különböző beállításait nézegettem. Hú, rengeteg mindent lehet(ne). Olyan jó lenne megtanulni. (Vagy inkább csak úgy tudni.)
Mint ugye minden vicc új egy újszülöttnek, így nekem is újdonságok ezek a lehetőségek. Főleg az, hogy magam is "elő tudom idézni".
Szóval próbálkoztam a beállításokkal.



Az első egészen kísérteties, a második nekem tetszik. A 3. pedig az eredeti kép. Tatán, kedvenc helyemen készült, az angol parkban.



Persze Zsámbékon sem ennyire romos a templom maradványa. (Sőt én meg is lepődtem, amikor nyáron ott jártunk, hogy menyire jó állapotban van).
Ez az eredeti kép. Miközben mind ezt és a még számtalan lehetőséget próbálgattam, rájöttem, hogy nagyon jó kis háttérképeket lehet készíteni a scrapbook oldalakhoz. Csak ehhez is idő kellene.
Na de hosszúak az éjszakák. Azért mára befejezem.

Nincsenek megjegyzések: