Rendszeres olvasók

2010. szeptember 18., szombat

Egy rossz és két jó hír

Mindhárom hír személyes (na jó, igazából csak kettő), de azért az olvasóimmal megosztom.
Kezdem a rosszal. Sajnos csütörtök óta itthon vagyok Lillácskával állományban. Szerdán este éreztem, hogy nagyon meleg szegénykém. Kapott egy kis lázcsillapító szirupot, ami hamarosan ki is jött az uzsonnával együtt. Aznap éjszaka nagyon keveset aludtunk. Többször is felszökött a láza, volt hányás is, végül egy kúp aztán eredményes volt. Reggel tehát ovi helyett orvoshoz mentünk. Azt a cirkuszt inkább nem részletezem, amit ott rendezett Lillácska. A torka nem gennyes, de van most járvány, s hát a magas láz azért nem játék. Hétfőn elvileg már mehet oviba, ha addigra lemegy a láza. Délután aztán megint jött a láz, olyan kis bágyadt volt szegénykém. Tegnap már köhögött is, s folyt az  orra. A ma éjszakánk pedig még az elsőnél is szörnyűbb volt. Szegénykémnek fáj a torka, el van dugulva az orra (persze orrszívó szóba sem jöhet az orrcsöppekkel egyetemben, s a zsebkendő sem a legbarátságosabb dolog Lilla szemében), fél óránként sírva ébredt. Alig vártam már a hajnalt, mert éreztem, hogy akkor kicsit sikerül majd elpihennünk. Így is lett, 8 óráig tudott aludni Lillácskám. Szóval ez történt 2 hét ovi után. Na, azért nem állítom, hogy az oviban szedte ezt össze, mert apa már néhány nappal előtte fújta az orrát, meg tüsszögött...Ő most már kifelé jön belőle (na persze azért ma is elment hajnalban pecázni), én pedig befelé. Így most köhög, prüszköl az egész család.Na és a papírzsebkendő is fogy bőven.
Most 1 óra mesenézés van, addig gyorsan megírom ezt a bejegyzést.

A jó hírek pedig tegnap érkeztek emailben. Az első nem is annyira személyes. Arról szól, hogy Betti (Geergos) visszatér a scrap világába. Rendeződik a magánélete, s újból alkot, amit az új blogján mutat meg. Készletekkel egyenlőre még nem jelentkezik, de van rá remény. Ugye ez nem csak nekem jó hír?!

A másik jó hír pedig még ennél is jobban feldobott. Emlékeztek, pár napja írtam itt Bea Scrap kraetúrájáról.
Tegnap jött a hírlevél, hogy kisorsolta első blog candyja nyertesét. Akkor mindjárt nem tudtam megnézni, mert véget ért a délutáni alvás, de este megnéztem. S  mit láttam? Bea  egy különdíjat is adott. Méghozzá nekem!!! Alig akartam elhinni. Megmutatom mit kaptam: egy 6 lapos 10 cm-es, garvírozott akril albumot. 




Köszönöm szépen Bea itt is újra!

Szép napot mindenkinek!

8 megjegyzés:

altalena írta...

Sajnálom, hogy betegeskedtek, de én körülöttem is mindenkit megfertőzött a vírus! Remélem, hamar meggyógyultok.
A nyereményed, pedig csodálatos... kíváncsi leszek mit alkotsz belőle!:)

Kriszta (hozak) írta...

Mielőbbi jobbulást mindannyiótoknak! A nyereményedhez gratulálok.

Sziszi írta...

Gyors gyógyulást kívánok!
Gratulálok a nyereményedhez!

kreatívhit írta...

Remélem már teljes a gyógyulás.
A nyereményed nagyon szuper Gratula.

Puzsi írta...

Jaj, annyira nem szeretem ha egy kicsi beteg. Csak sajnos ez az ovi-lét velejárója. Remélem hamar átvészelitek. Az orr-szívás nekünk is szabadfogású birkózáshoz hasonlít, csak a lefogott még ordít is hozzá... Utálom. Szóval jobbulást kívánok! A nyereményedhez pedig szívből gratulálok. Ha lesz időd-energiád-kedved alkoss belőle valami nagyon szépet!

Secima írta...

Remélem már jobban vagytok. Gratulálok a nyereményedhez, igazán megérdemelted!

Margó írta...

Nagyon remélem, hogy már jobban vagytok!! Én is ilyenkor mindig szerettem volna átvállalni a fiúktól a betegségeket! Nekünk egy idős doktornénink volt. A hasonló betegségeknél Ő mindig azt javasolta, hogy a tea mellett itassak a gyerekekkel leveskockából készült levest.
Az Isi fiam azóta is, amikor beteg ezt issza:-)
Veled együtt örülök Bettinek! ... és nagyon-nagyon-nagyon, hogy maradsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meg annak is, hogy Bettinél rendeződnek a dolgok!
A külön nyereményedhez meg szívből gratulálok!!!
Vigyázz nagyon Magatokra!!!

Margó írta...

Ja, és remélem a munkahelyeden minden rendben van!! Sokat gondoltam, gondolok Rád!