Rendszeres olvasók

2010. augusztus 22., vasárnap

Szeretettel küldöm

Készítgetem a nyári oldalainkat is (lesz majd publikus is belőle), de most kedvem támadt "csak úgy" alkotni. Jutott eszembe számtalan...., mert úgy tetszenek a pakolgatós, vagy épen az egyszerűnek tűnő, de koránt sem az oldalak, de valahogy bármerre indulok el, nekem ezek valahogy nem jönnek ki.
Van sok letöltött elemem, de a rengeteg ötlet miatt semerre sem tudtam elindulni. Végül úgy döntöttem, egy készletből fogok oldalt készíteni. Egy olyan készletből a sok közül, ami valamikor megtetszett, letöltöttem, s azóta pihen a gépemen. Lexine:Une chanson douce kitje lett a kiválasztott. S ehhez Secima adott fotós játékának egyik fotóját találtam megfelelőnek. Gondolom felismeri a tulajdonos. Sok-sok szeretettel küldöm Neked.

Felhasznált elemek:  Lexine:Une chanson douce


Ui. Nagyon élveztem most ezt a szabad alkotást, még akkor is, ha a végeredmény nem egy nagy durranás.

2 megjegyzés:

do írta...

Óóóó! De édes! Nagyon aranyos vagy, köszönöm!Tetszik a színválasztás, ezek a kis rózsaszín plüssök olyan igazi babás hangulatot adnak neki, a babakocsi is csúcs, a csipkét imádom, ja és az a kottapapír!
Szuper lett!

Margó írta...

Nekem is nagyon tetszik! Sok-sok kedves ötlet van az oldaladon! Minden a finomságról, a szeretetről szól! Nagyon tetszik, amit a kerettel csináltál és bűbájosak a modelljeid:-)))