Rendszeres olvasók

2010. április 24., szombat

Tavasz felkérésre

Valamikor március elején kezdtem felfigyelni Betti (geergos) oldalaira a scrapbook.hu galériájában. Nagyon sok szép virágos elemet alkalmaz, s igazán szépen pakolászik. Hamarosan rendszeres olvasója lettem blogjának, s Ő is az enyémnek. (Köszi!) Nem régen elkezdett saját maga is készleteket készíteni. Engem pedig az a megtiszteltetés ért, hogy felkért, készítsek inspirációs oldalt én is a készleteivel. S bár egyre kevesebb időm lesz a géphez ülni (erről már írtam, de még biztosan fogok is), de erre nem lehetett nemet mondani. Így egy-egy oldalt én is fogok alkotni Betti szépséges virágos készleteivel.

Egy már el is készült. Egy teljesen friss fotóból. Múlt héten szombaton készült ez a fénykép Lilláról és a pitypangról. Mutatom.



Ebből a készletből alkottam.


Ugye szép? Ha nektek is tetszik, letölthetitek Betti honlapjáról.

Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Aranyos lett az oldalad, ügyesen pakolásztál :)

Névtelen írta...

Jaj, de szép lett!
Azért ez egy elismerés, gratulálok!