Rendszeres olvasók

2010. április 22., csütörtök

Sok blogdíj

Orsi és Betti egy egész díjesővel leptek meg a napokban. Köszönöm szépen Nektek, nagyon jól esett, hogy rám is gondoltatok.
Ki is teszem a díjakat ide egymás után.

Kreatív kezek díj




Szeretem a blogodat díj



Köszönöm, hogy olvashatlak díj


 Ez pedig a játékszabály:
1. Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad. - Köszönöm szépen még egyszer.
2. Linkeld is be a blogját! - Linkeltem.
3. Tedd ki a logókat a blogodra! - Kitettem.
4. Add tovább 10 bloggernek!
5. Linkeld be a blogjukat!
6. Megjegyzésben jelezd nekik, hogy díjat kaptak!

4. 5. 6.  Mostanában rengeteg díj jár körben itt scrap-körökben, így én ezeket most személy szerint nem küldöm tovább senkinek. Adom viszont szeretettel mindenkinek, aki látogatja a blogomat, s akikhez én is gyakran járok. A linkek pedig fent vannak az oldalsávban.

Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: