Rendszeres olvasók

2010. február 14., vasárnap

szüli-buli + blog-szüli

Tegnap ünnepeltük a scrapbook.hu első szülinapját. Jó kis buli volt. Sok kihívással, csodás freebiekkel, s a megszokott kedves csapattal.
Számomra a legizgalmasabb a speed scrap volt. Itt meghatározott szempontok alapján kellett adott időre elkészíteni egy oldalt. Mivel már előző nap olvastam erről Gigi beharangozóját, megkértem Apát, hogy ma délután gépezhessek. S megengedte, sőt addig Lillácskával is játszott. Lilla pedig közben mondta. "Most ne zavarjuk anyát, mert most van a verseny". Olyan édes volt.

Betsie ezeket az "utasításokat" írta nekünk.


Ez alapján készült az oldalam, amin az őszi nyaralásunkat örökítettem meg.


Felhasznált elemek:  betűk:Rebecca pps; csíkos papír, komment kártya: Sabee; óra,  falevelek a papírból: Dream Big Designs


Ahogyan a címben is írtam. Blog-szüli is van. Mégpedig ennek a blognak a szülinapja. Ma egy éve írtam le az első mondatot ide. Azóta talán kicsit más jellege lett, mint ahogyan indult. Sok minden történt. A digitális scrapbook rabja lettem. Megpróbálkoztam freebie készítéssel is, s tagja lettem néhány CT-nek. Úgy is mondhatnám, CT tagságok jöttek, mentek. (Erről legközelebb még írok.) Szóval ez lett az én kikapcsolódásom, feltöltődésem.
Ma már 40 rendszeres olvasóm van, bár azt nem tudom tényleg olvassák-e ennyien a soraimat. Na, majd most kiderül!
Ilyenkor blog candyt szoktak meghirdetni. Én most csak egy nagyon szerény dolgot ajánlanék fel. Azok között, akik 1 héten belül megjegyzést hagynak ennél a bejegyzésnél, kisorsolok egyet, s Neki készítek egy digi oldalt. (persze ha lesz egyáltalán jelentkező) Méghozzá abból a készletből, amit Ő választ, azok közül, amiket itt a blogomon bemutattam. (Szóval kiderítem ki olvassa valóban a blogomat)

Szép napokat mindenkinek!

1 megjegyzés:

Tünde írta...

Szia!
Én rendszeresen olvasom a blogodat! :-) :-)