Rendszeres olvasók

2009. június 14., vasárnap

Vendégség

Ma (illetve már tegnap) vendégség volt nálunk. S míg a vendégek apával halat fogtak, addig én a konyhában kísérleteztem. Megpároltam egy kis kockákra vágott húsit hagymával, csíkokra vágott paprikával. Ízesítettem sült húshoz való fűszerrel, mustárral, majd ráütöttem néhány tojást. Sűrű lecsószerű masszát kaptam. Pizza tésztát készítettem amit kis 3szögekre elvágtam, s ebbe csomagoltam az előbbi masszát. Előmelegített sütőbe be, s mikor már félig kész volt, kicsi tejjel megkenegettem a tetejét. Izgultam, mert még ilyent nem készítettem. Féltem attól, hogy mi lesz, ha szétnyílik, kifolyik... Aztán arra gondoltam, ha ez bekövetkezik, csíkokra vágom az egészet, s úgy tálalom. Utolsó megoldás pedig a pizza-rendelés. Erre nem került sor. Sőt: ízlett e vendégeknek is.

Holnap (vagyis ma) mi megyünk vendégségbe. A tesómékhoz kerti partira. Bográcsozunk. Remélem jó idő lesz, s Lillácska is sokat futkározhat kint. Biztosan sokat fogok fényképezni is. csak azt nem tudom, mikor fogom feldolgozni a képeket.

S ha már a vendégség lett a cím. Na nem. Ezzel még kicsit várok. Hamarosan írok majd.

S ahogy tegnap (tegnap előtt) ígértem megmutatom a képet, amit "megrendelésre" készítettem.
Tesóm kért meg, hogy a keresztfia ballagására készítsek egy oldalt. 3 idézetet adott meg, amik közül nem tudott választani. Hát én sem. Fotót a suliról nem találtam használhatót, így aztán magam fényképeztem le az iskolát.



Felhasznált elemek: Háttérpapír:Krisssz (kicsit módosítva); címke:Osli; virágok:Rebecca design

Erről jut eszembe. Valamikor Osli egyik oldalán láttam egy csodálatos napraforgót (kedvenc virágom), s így jutottam el Rebecca oldalára. Nagyon sok gyönyörű készletet letöltöttem már onnan. Tegnap olvastam Rebecca blogján, hogy ő is webboltban fogja árulni a készleteit. Vagyis szép lassan átkerülnek az alkotásai a boltjába. Most még lehet letölteni ingyen is.Gondoltam megosztom mindenkivel, hátha mást is érdekel.

Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: