Rendszeres olvasók

2009. június 11., csütörtök

Ez + az

Pár napja hullott le a lepel az újabb magyar blogvonatról. Szebbnél szebb készletek születtek, mint ahogy ezt én is megmutattam. Már készülnek is a gyönyörűséges oldalak, amiket itt meg lehet nézni.
Most pedig egy újabb játékba kezdtünk a scrapbook.hu oldalán. Kialakult egy sor, s a résztvevők közül mindenki egy fotót küld a sorban utána következőnek. Aki a stafétát átvette egy elemmel bővíti a képet, s így küldi tovább. Mindenki csak 1 elemet tehet az oldalra, a végén pedig kialakul egy kész oldal. Nagyon érdekes, izgalmas staféta. Közben sokat tanulunk is. A technikai problémák megoldásában pedig segítjük is egymást. Úgy érzem, ez a játék is összekovácsolja a csapatot. A végeredményt majd természetesen bemutatom.

Készítettem egy oldalt felkérésre is. Holnap azt is megmutatom.

Most azonban búcsúzóul egy oldal az én édes kislányomról.





S íme a kit, amit felhasználtam hozzá.


Nézzétek meg ezt a blogot, itt megtaláljátok a kit gazdáját is.


Szép napokat mindenkinek!





Nincsenek megjegyzések: