Rendszeres olvasók

2009. június 6., szombat

Heti alkotásaim

Az elmúlt héten is csak kihívásokra alkottam. Két oldalam ihletője is Apa lett. Valamiért most az Ő érzéseit fogalmaztam meg az oldalaimon. (Az enyémekről mostanában jobb nem is beszélni)
Az első Osli asszociációs játékára készült. Csend, béke, nyugalom... ezt a 3 szót emeltem én ki a megadottak közül. S egyből Apa pecázása jutott eszemben. Talán mert mostanában megint elég sűrűn pecázik?



Felhasznált elemek: Osli (kihívásában adott készlet) + saját keret


A másik képem, ami a Cewe oldal heti kihívására készült, s egy Krisssz által (kedvenc Radnóti versemből) készített wordartot kellet felhasználni. Ezen azt fogalmaztam meg, amit Apa számára Fehérvár jelent.



Felhasznált elemek: Krissz wordartja + saját fotók


Ezeken kívül Secima adott fotós játékára Sziszinek és Secimának készült oldalaimat nem mutattam még meg itt. Íme.


Sziszinek


Sajnos a virágos ecset nem tudom honnan származik, a háttér pedig rétegstílus alkalmazásával készült.


Secimának


Egy saját macin kívül valamennyi elem az Our This-N-That team-től származik. Plusz a varrás ecsettel.



Szép napokat mindenkinek!







Nincsenek megjegyzések: