Rendszeres olvasók

2012. május 8., kedd

Anyák Napja

Pénteken volt az oviban Anyák Napja. Lilluka nagyon izgatott volt. S míg tavaly csak Apának énekelgette a dalokat, amikkel készültek az oviban, hogy anya meg ne hallja, addig idén már én is kaptam előzetest a műsorból. Még azt is elárulta, hogy sok ajándékot is készítenek, de azért hagyott egy meglepetést. "Egyet nem mondok el, jó anya." Jól sikerült az előadás. Nem kíméltek bennünket az óvónénik, jól megsirattak minket a gyerkőceink által. Volt olyan vers, amit minden kisgyerek az édesanyja ölébe kucorodva mondott el. Szem nem maradt szárazon. Szóval szép volt. Fotó nem készült, mert nem kamerán keresztül akartam végignézni a szereplést.
Így most korábbi fotókból alkottam, de mindegyiken én is rajta vagyok. (Hű, ez is ritka ám!)

Tatiana .Love U Mom című készletét használtam fel, amit most 40%-os kedvezménnyel vásárolhattok meg itt.

Mutatom a készletet:


S az oldalaim:





Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: