Rendszeres olvasók

2012. március 26., hétfő

Itt a tavasz, jön a Húsvét

Szuper jó idő van. Nagyon szeretem az ilyen tavaszt. S hamarosan a húsvét is itt van. Gondolom már sok helyen készülnek a szebbnél szebb képeslapok, dekorációk... Mi a képeslapoknál járunk. Tegnap kezdtünk tojásokat hímezni (szó szerint: tűvel fonállal) Lillácskával. Kiegészítjük néhány quilling virággal, s kész az egyedi képeslap.
A blogokon már nagyon sok húsvéti készletet láttam, most én is megmutatom Nathalie készletét.




Kapható: scrapbird, (50%)!

Nagyon tetszik benne a sok kis virágos, csibés, tojásos motívum. Olyan igazi pakolós oldalakat lehet belőle készíteni. A CT tagok közül Detti oldala a favorit nálam. Nézzétek csak meg itt!

Nekem valahogy nem sikerül pakolós oldalt alkotnom, hiába szeretnék. Ezt alkottam.



Jó készülődést, s szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: