Rendszeres olvasók

2011. december 11., vasárnap

Ádvent

Ma már a 3. gyertyát gyújtottuk meg az adventi koszorún.



Lillácska pedig szorgalmasan bontogatja az adventi naptárába rejtett csomagocskákat. Minden nap talál benne egy mesét, 2-3 db-ot egy puzzl-ből ( a végére összeáll egy hófehérkés kép), matricákat, vagy épen hajgumit hajcsattal.


 Ez az időszak az elmélyülés, a ráhangolódás, felkészülés ideje. Most, hogy már nem dolgozom, egy picivel több időm van nekem is készülődésre. Lillával közösen készítünk képeslapokat, díszeket.




Éjszakánként pedig - mivel elaludni egyre nehezebben sikerül - sokat gondolkodom. Karácsonykor ünnepeljük Jézus Krisztus születését, s olyan jó lenne, ha valóban újra megszületne mindannyiunkban!
Karácsony után pedig (bízom benne, hogy valóban csak utána) hamarosan 180 fokos fordulatot vesz az életünk. Egyre többet gondolok erre, de igazából még nem tudom elképzelni milyen lesz, mit hogyan oldok majd meg. Újabb és újabb kérdések jönnek elő, amikre eddig nem is gondoltam.

Az oviban már 2 hete megrendezték az adventi vásárt. Minden csoportban készültek az óvónénik, s a szülők (mondjuk a mi csoportunkból csak 5 anyuka) valami kis aprósággal. A befolyt összeg (nálunk 24 000Ft) pedig a csoporté lett. Én poháralátéteket készítettem teás tasakokból,




 s fűztem néhány karkötőt, nyakláncot. Ezek között volt gyerekeknek való,



de volt felnőttesebb is.





Áldott felkészülést, várakozást kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: