Névnap

Rendszeres olvasók

2011. július 1., péntek

Óceán

Nem, nem az óceánnál jártunk. Más oka van annak, hogy ilyen hosszú időre eltűntem. (majdnem egy hónapja nem is írtam ide) Egyszerűen csak a fáradtság miatt nem ültem le a géphez. Erről majd később mesélek.
Most már tényleg megpróbálom összeszedni magamat, s legalább Azur gyönyörűséges készleteivel alkotni 1-1 oldalt. Hosszas tépelődés után úgy döntöttem, hogy Tatiánától búcsút veszek. Nem azért mert nem tetszettek a kitjei. Szerintem aranyosak. Hanem azért, mert nem fér bele az időmbe az alkotás, s kényszerből nem szeretném folytatni. Mindjárt írok is Neki levelet. Ti azonban látogassátok az oldalát továbbra is, hiszen tudjátok, minden készletét meg lehet nyerni a megjelenése után. Adjatok egy esélyt Magatoknak, csak kommentelni kell.
A DST-n pedig egy játékra hív most mindenkit, ahol szintén lehet nyerni.

S még egy hír Tatiánától:

 Ugye emlékeztek, itt találjátok a boltját


S hogy miért említettem az óceánt? Mert legújabb alkotásomnak ezt a címet adtam. A fotó a tropicariumban készült, a többi elemet pedig Azur Ocean front című készletéből vettem.

Íme a kép:



S íme a készlet, mely itt kapható:  coolscrapdigital; scrapbird.com (50%); angelsrap


Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: