Rendszeres olvasók

2011. július 1., péntek

Óceán

Nem, nem az óceánnál jártunk. Más oka van annak, hogy ilyen hosszú időre eltűntem. (majdnem egy hónapja nem is írtam ide) Egyszerűen csak a fáradtság miatt nem ültem le a géphez. Erről majd később mesélek.
Most már tényleg megpróbálom összeszedni magamat, s legalább Azur gyönyörűséges készleteivel alkotni 1-1 oldalt. Hosszas tépelődés után úgy döntöttem, hogy Tatiánától búcsút veszek. Nem azért mert nem tetszettek a kitjei. Szerintem aranyosak. Hanem azért, mert nem fér bele az időmbe az alkotás, s kényszerből nem szeretném folytatni. Mindjárt írok is Neki levelet. Ti azonban látogassátok az oldalát továbbra is, hiszen tudjátok, minden készletét meg lehet nyerni a megjelenése után. Adjatok egy esélyt Magatoknak, csak kommentelni kell.
A DST-n pedig egy játékra hív most mindenkit, ahol szintén lehet nyerni.

S még egy hír Tatiánától:

 Ugye emlékeztek, itt találjátok a boltját


S hogy miért említettem az óceánt? Mert legújabb alkotásomnak ezt a címet adtam. A fotó a tropicariumban készült, a többi elemet pedig Azur Ocean front című készletéből vettem.

Íme a kép:



S íme a készlet, mely itt kapható:  coolscrapdigital; scrapbird.com (50%); angelsrap


Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: