Rendszeres olvasók

2011. március 20., vasárnap

Videó-scrap

Pénteken én is részt vehettem a 2. (nekem első, de lesz folytatás) videó scrap-en. Skypon jöttünk össze Krissz jóvoltából. Bár sajnos engem nem hallottak a lányok (pedig előtte direkt leteszteltem a mikrofont) nagyon jó volt gy is. Jó volt hallani, látni a többieket (már amikor lehetett) jó hangulatú volt az egész. Érdekes volt nézni, hallani mit írnak, mondanak a többiek, s közben persze a feladaton is "dolgozni".
Mert az is volt, nem is akármilyen. 8-an kezdtünk (később csatlakozott még hozzánk egy fő), s mindenki mondott valamit, hogy mi legyen a készülő oldalon.
fotó saját magunkról.: na, ez nem volt könnyű, rólam legalábbis ritkán készül, esetleg Lillával együtt (végül ilyen került az oldalamra)
fotó egy tárgyról: mikor ideértem, ez okozott gondot, mert milyen tárgyfotót illesszek most a félkész oldalamra?
cím: ez OK
idézet: ez sem volt könnyű, bár jutot eszembe számtalan....
virág: ezt én javasoltam, aztán mégis nehezen találtam meg a megfelelőt
textúra
maszk
blending

utóbbi hárommal jól elpepecseltem; festettem, maszkoltam, maszatoltam.....

Ja, 1,5 óránk volt rá. Ami mondjuk nem kevés, de ha hozzáveszzük, hogy közben azért így/úgy beszélgettünk is, bizony rövid volt.

Íme a végeredmény:


Szép napokat mindenkinek!

2 megjegyzés:

Evus írta...

Gyönyörű lett!

Margó írta...

Ez az "időbe és témába" kényszerítés nagyon jót tett az oldaladnak! Nekem ez a kedvenc! Még a meséseknél is!!