Rendszeres olvasók

2011. február 16., szerda

Irány a tenger

Bevallom, én még soha nem jártam a tengernél. Egyiknél sem. Csak a "magyar tenger"-nél.
Azur segítségével azonban most én is elhajózhattam igazi tengerpartra.

Készítettem Nektek is egy freebiet, hátha fel tudjátok használni.






Mutatom a készletet, amiből a QP készült.









Itt vásárolhatjátok meg: Coolsrapdigital; Digidesignresort; ScrapBird (50%-os ár)

Ezek pedig a további oldalaim a készlettel.







Szép napokat mindenkinek!

4 megjegyzés:

Linda írta...

Hello and Thank you for the lovely Beach QP...

Margó írta...

Köszönöm, hogy én is járhattam Veletek a tengernél:-))))

Secima írta...

Köszi a QP-t. Felhasználtam az ajándékodat is. :)
Nagyon klassz oldalakat készítettél. :)

hékás írta...

Wow, de szuper QP-t készítettél! Fantasztikus!

Ha majd van időd, kukk be hozzám egy pillanatra!