Rendszeres olvasók

2010. november 22., hétfő

Tati Pitti Design

Eljött az ideje, hogy írjak a másik új CT tagságomról is. Inna mellett Tatiana volt az, aki igent mondott a meghirdetett CT call-ra való jelentkezésemre. Tatiana Brazíliában él, s Tati Pitti Design néven alkot. A csapatába 4-en kerültünk be (bevallom, nekem ez kellemesebb, mint Inna 29 fős csapata).
Eddig 2 készlete jelent meg, s ezeket a következő boltokban vásárolhatjátok meg.:
Digi Style Designs ; MCD; Srappin digi kreations

Bemutatkozásként választhattunk, hogy a  két készlet közül melyikből szeretnénk alkotni.
Mutatom, hogy én melyiket választottam.


Valahogy a madárkák, s a színes virágok megfogtak. S elárulom, amikor kicsomagoltam a készletet, pozitívan csalódtam. Sokkal szebb, mint amit az előnézeti kép elárul.
Ennek a készletnek a segítségével idevarázsolok egy kis tavaszt.

.





Ha ellátogattok Tatiana blogjára, egy kis frrebit is találtok ebből a készletből. A boltjait már bemutattam, ha pedig új készlete jelenik meg, azt is mutatni fogom.
Szép napokat mindenkinek.

4 megjegyzés:

do írta...

Gratulálok! Nagyon tetszenek az oldalaid! Jól esik ez a kis tavasz. Remélem ovikérdés azóta rendeződött.

Secima írta...

Nekem is jólesik most ez a kis tavasz itt nálad. :) Nagyon tetszenek az oldalaid. :)

Evus írta...

Gratula a az újabb CT-hez!
Nekem is bejön a tavaszi feeling!
ÜGyi vagy!

Puzsi írta...

Óóó, igen. Minden szürke és pancsos. De Nálad! Tavasz van. Virágos, gyönyörű. Szeretem.