Rendszeres olvasók

2010. július 17., szombat

Ct tagságok

Egy ideje már készülök rá, hogy írok egy ilyen bejegyzést. Már 1,5 hónapja dolgozom (hogy repül az idő), s ahogyan sejtettem, nem igazán jut sem időm, sem energiám a scrapbookra. Sokszor még a gép elé sincs kedvem leülni a fáradtságtól. S persze ez a nagy meleg is megvisel engem is, pedig én aztán fagyos vagyok. Nem lehetne. eltenni egy-két zsákkal ebből a melegből télre?
Na, de vissza CT tagságokhoz. Ahogy közeledett a munkába állásom ideje, elgondolkodtam azon, hogy a még megmaradt 4 Ct tagságomból le kellene mondani legalább egyet. Kristi Westlingre esett a választásom, bevallom a kis angyalka figurái már nem nagyon inspiráltak engem. S képzeljétek mi történt? Kristi bejelentette, hogy nem készít több kitet.
Hamarosan Rebecca is bejelentette, hogy visszavonul, egyenlőre befejezi a designer munkát. Ez mondjuk meglepett, s sajnálom is. Nagyon örültem amikor bevett a csapatába, s tényleg tetszettek a munkái.
Mostanában csend van a Batuni Designs háza táján is. Remélem csak nyári szünetet tart Alexandra, mert az ő készletei állnak legközelebb hozzám.
Betti felkérését kissé vonakodva fogadtam el szintén az idő hiány miatt, hiszen Ő pont akkor kért fel, amikor én a CT tagságaimat leépíteni szerettem volna. Ma már nem bánom, hogy beléptem a csapatába, mert nagyon jó kis közösség formálódik ott. S bár időm tényleg kevés, de időnként jó esik alkotni, s ha nem lenne "határidő" bizony elmaradna.

Most azonban mégis Kristi legújabb készletéből mutatok egy oldalt. Mert úgy döntött, mégsem hagyja abba   a munkát. Ez a készlet most nem a már megszokott angyalkás, kicsit más is, mint az eddigiek, így alkottam vele. Aztán majd meglátom meddig maradok nála. A cím: "A is for all aboard"



Az oldalamon pedig egy tavaly nyári kirándulást örökítettem meg. Lillácskával és unokahúgommal Majkon vonatoztunk.A fotókon Ők vannak.




Hamarosan Betti készleteiből alkotott oldalaimat is mutatom, mert Ő viszont nagyon szorgalmasan dolgozgat. Már két műve is csak a megjelenésre vár.

Szép napokat mindenkinek!

3 megjegyzés:

Puzsi írta...

Édes oldal, tetszik a vonat, a kis piros virágok, a varrás. Klassz a színválasztás is (barna a kékkel). És persze jók nagyon a fotók. Jó kis emlék lesz.

Rucola Designs írta...

Nagyon klassz oldal lett! Csúcs a kis vonat és a színvilág! :)

Margó írta...

Nagyon kedves ez a vonatos oldal és milyen jó, hogy megörökíthetted egy kirándulásotok emlékeit.
... és nagyon örülök, hogy Betti csapatát nem szeretnéd elhagyni:-)))))