Rendszeres olvasók

2010. április 30., péntek

Kristi W Designs

Kristi új készlete, már a boltokban. Aki szereti a figuráit, annak biztosan tetszeni fog ez a sok angyalka.



Bevallom, nekem nem ez a kedvenc készletem Kristitől. Elég nehezen készült belőle oldalam, s nem is tetszik igazán a végeredmény, de mást nem tudok kihozni belőle.


A címre klikkelve most is eljuthattok a boltba, ahol kedvezményesen vásárolhatjátok meg ezt a készletet is többek között.
S ha már ott jártok, biztosan megtaláljátok Kristi különböző kuponjait is, amikkel fél áron sok készletet megvehettek.

Mutatok ízelítőül néhányat a régebbi készletekből.

Ez például egy olyan kit, aminek fiús és lányos változatát is megtaláljátok a boltban.


Én ezt az oldalt készítettem belőle. Ki találjátok hol készült a fotó?



Hajós képekhez igazán jól használható ez az aranyos készlet.


Én is egy hajókiránduláson készült fényképeket dolgoztam fel vele.



Végül még egy készletet mutatok, tele mindenféle aranyos állatkákkal és egyebekkel.


Ezzel készült az az oldalam, amit a Scrapbook.hu egyik kihívására alkottam. A Föld Napjához kapcsolódott Betsie játéka.



Jó nézelődést, kellemes vásárlást kívánok!
Szép napokat mindenkinek!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Szuper oldalakat csináltál! Kedvencem a hajókirándulás! :)

éva judit írta...

szerintem is szuperek én a földnapja oldalra szavazok:)