Rendszeres olvasók

2010. április 8., csütörtök

Adott fotós játék

Secima harmadszor is elindította a Scrapbook.hu-n az adott fotós játékát. Ez is jelzi, hogy mennyire népszerű ez a kihívás. Ebben a szériában összesen 19 fotóval alkothatunk majd. Éva hetente kisorsolja az aktuális fotót. Eddig már 4 képpel lehet alkotni. Nekem 2 oldalam készült el. Megmutatom őket.

Az elsőt Tittyinek készítettem, egy iskolás fotójából.



Kristi egy régebbi készletét használtam fel hozzá. Címe: "My first day". Megmutatom ezt is.



Bár ez nem friss alkotása Kristinek, azért belinkeltem a boltot, hátha megtetszik valakinek.


A másik oldalam V. Éva gyerkőceiről készült.



S ehhez is Kristitől választottam készletet. Ezt is megmutatom.


"Angel kisses" a címe, s ennek is linkeltem az elérhetőségét.


Végül pedig megmutatom azokat a szépséges oldalakat, amiket még ebben az évben készítettek nekem, a tavlyi játék során. Mert még idén is érkezett kép, méghozzá minden hónapban.

Márciusban kaptam Totyitól ezt a gyönyörű fantasy oldalt.


Februárban Orsi lepett meg ezzel a szépséggel.


Januárban pedig Ányitól érkezett ez a kis rózsaszín szépség.



Lányok! Még egyszer köszönöm nektek itt is.


Hú ez jó hosszú bejegyzés lett, s sok nézni valót mutattam. Remélem nem baj.

Szép napokat mindenkinek!

1 megjegyzés:

Secima írta...

Nagyon szépek ezek az oldalak. Azok is amiket te készítettél és azok is amiket neked. Tényleg jó ez az adott fotós játék. :)
Megint adnék neked egy díjat. A blgomon megtalálod. :)