Rendszeres olvasók

2010. március 31., szerda

8 válasz

Secima és Betti is feltett nekem 8 kérdést. Köszönöm szépen! Íme a válaszaim.


1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
  •  Ennek a valószínűsége:0, mivel nem lottózunk. Ha azonban mégis bejönne, nagyon szeretnénk kertes házba költözni. Akkor apának kialakítanánk egy saját horgásztavat. S gondolom jutna még az ismerősöknek, néhány alapítványnak is a pénzből.


2. Rossz szokásom?

  • Mindig későn fekszem le, pedig tudom, hogy reggel fáradt leszek. Valahogyan azonban meg kell hosszabbítanom a napot.

3. Koffein?
  • Nagyon ritkán iszom kávét, csak ha délután tényleg elkap az álmosság. (az a fajta, amikor az ember a szemét alig tudja nyitva tartani) Viszont naponta teázom.

4. Színeim?
  • Régebben a világoskék volt a kedvencem. Mostanában a lila, zöld, barna. (föld színek). A piros, narancs, rózsaszín viszont egyáltalán nem kedvelt nálam. (persze Lillának vannak ilyen színű ruhái.)


5. Mi van most rajtam?
  • Pizsama, mivel innen már egyenesen aludni megyek.

6. Háziállat?
  • Tömblakásban? Nincs.

7. Tíz év múlva hol látom magam?
  • Nem vagyok látnok. S egyébként is elég rossz a szemem, nem látok távolra jól.

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?
  • Szombaton voltunk a Budakeszi Vadasparkban. Nagyon jó idő volt, nekem nagyon tetszett az egész. Kedvencem a maci volt. Ilyen közelről még nem láttam medvét. Ahogy sétálgatott, láttam a talpát, s olyan igazi puha macisnak tűnt. Aranyosak voltak az őzek is, meg is simogattunk egyet. Igaz, néha Lillát jobban érdekelték a kavicsok, mint az állatok, de azért úgy láttam, neki is tetszett, s jól érezte magát.

S akiknek én továbbküldeném ezt a 8 kérdést: Bogi és Sziszi 

Szép napokat mindenkinek!

    3 megjegyzés:

    Sziszi írta...

    Szia! Köszi a játékot!!

    Névtelen írta...

    Köszi Era, nagyon kedves vagy.
    Jaj-jaj nekem....... A legrosszabb tulajdonságom, hogy nem szeretek részt venni ezekben a játékokban. :(
    De most csak a kedvedért kivételt teszek. :)

    Secima írta...

    De örülök, hogy feltettem neked ezeket a kérdéseket. :))) Valamikor régen jártunk a Budakeszi Vadasparkban, de akkor még nem volt maci. Nem is tudtam, hogy közen lett. Köszönöm a jó hírt. El is megyünk hamarosan és megnézzük mi is.
    Köszönöm, hogy válaszoltál. :)))))