Rendszeres olvasók

2009. november 15., vasárnap

Honest Scrap díj

Cheritől kaptam ezt a díjat. Jó érzés, hogy ezzel is megjutalmazta a csapattagjait.


A díjat 10 embernek kell továbbítani, de előtte 10 dolgot meg kell osztani magunkról.
Kezdem azzal, hogy
1. Ez számomra nem is olyan könnyű, mert elég zárkózott emberke vagyok
2. A scrapbooking segít feloldani a zárkózottságomat
3. Mióta a scrapbookkal foglalkozom, sokkal kevesebb időm marad olvasásra
4. Michael Jackson halála még mindig érthetetlen, felfoghatatlan számomra s olyan űrt érzek miatta
5. Van jogsim, de félek vezetni
6. Kedvenc színem a kék
7. Nem szeretem a sárga, piros, narancssárga, rózsaszín színeket
8. Jobban kedvelem az ezüstöt, mint az aranyat
9. Szeretem hallgatni a madarak dalát
10. Imádkozom az Úrhoz, hogy erősítsen meg, ha hitem meggyengül

S akiknek továbbküldöm, s várom a "vallomásukat":
1. Alexandra
2. Ági
3.Giny
4. Icka
5. Jociandi
6. Krissz
7. Monicca
8. Secima
9. Szotyi
10.Wisienka

Szép napot mindenkinek!

5 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Köszi, hogy megosztottad velünk!

jociandi írta...

Köszönöm a díjat és az őszinteséget is.

krisssz írta...

Köszönöm a díjat, és jó volt olvasni rólad:)

Secima írta...

Köszönöm a díjat és a köszi a vallomásodat. :)

Giny írta...

Köszönöm a díjat és a "titkaidat":)