Rendszeres olvasók

2009. szeptember 22., kedd

Blogdíj ismét!!

Ismét kaptam egy blogdíjat. Oslitól kaptam, s teljesen meghatódtam attól, amit rólam írt a blogjában a "díjátadáskor". Nagyon szépen köszönöm Neki.


Olvasgatva a többiek blogját, úgy láttam Janka jutatta ezt a díjat a "magyar scrapper körökbe." Konkrét szabályzata nincs is a továbbadásnak, így követem én is Janka, Ányi és Osli példáját. Vagyis azoknak adnám tovább, akiket a leggyakrabban látogatok, akiknek az oldala számomra a legtöbbet jelenti.

Kezdeném Oslival és folytatnám Ányival. Mindkettőjüktől nagyon sokat tanultam, sok érdekességet találok mindig náluk. A legviccesebb figura pedig LaceE, akinek szintén igyekszem naponta olvasni a bejegyzéseit.
Negyedik emberke pedig (a sorrend egyenrangúságot takar, nem sorrendiséget)
Tinci, aki közvetlenségével, csodaszép oldalaival ejt ámulatba.Nos, mivel Ők négyen már (többektől) megkapták ezt a díjat, eltekintek tőle, hogy újra továbbítsák.

Küldöm a díjat Krissznek. Az általa írt Cewe oldal egy tanulmányi kincsesbánya. Külön köszönet érte itt is.
Küldöm Rainbow Katának. Akinek szerénysége mögött egy óriási tehetség rejtőzik. Őszinte, barátságos, meleg szívű, segítőkész embert ismertem meg benne. (Kár, hogy még személyesen nem sikerült)
Küldöm Szotyinak, akinek a csodaszép oldalai mesébe illőek.
S hogy külföldre is kivigyem a díjat, küldöm Cherinek. Harmadik hónapja vagyok CT tag nála, s nagyon élvezem ezt a "munkát". Személyében egy kedves, lelkiismeretes embert ismertem meg. Köszönöm Neki, hogy tagja lehetek a csapatának.

4 megjegyzés:

Ányi írta...

Köszönöm, jól esett, hogy rám (is) gondoltál!

Judit írta...

Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy!!!!

Osli írta...

én is köszönöm a szép szavakat :)

Kata írta...

Húha, nagyon jólesett, kedves vagy, köszönöm szépen! És remélem egyszer majd személyesen is találkozunk! :)