Rendszeres olvasók

2009. augusztus 27., csütörtök

Mit szeretek én?

Osli blogján olvastam, hogy egy stafét szeretne átadni 4 másik emberke mellett nekem is. A játék lényege, hogy írjuk le azt az 5 dolgot, amit szeretünk.
Most írhatnám, hogy család, barátok stb. Egy kicsit azért megpróbálom másként megfogalmazni.

- Nagyon-nagyon hálás vagyok azért, hogy van egy kislányom. Szeretem nézni ahogy fejlődik, okosodik, alszik, olvasgat, játszik.... Hihetetlen ahogy egy kis magatehetetlen emberkéből egyre érettebb személyiség válik. Nagy csoda ez.
- Szeretem a scrapbookozást. Régebben nem volt hobbim, most van. Nincsen kézügyességem, tehetségem, s mot mégis megtaláltam azt, amiben kiélhetem a kreativitásomat. S ez azt hiszem fontos dolog.
- Szeretem a természetet. A fákat, növényeket (bár be kell vallanom, a szobanövényeimet mióta Lilluka megszületett elhanyagolom), madarakat. Nézni a felhőket, s kitalálni, hgy mire is hasonlítanak. (Lillácska is elkezdte már ezt a játékot)
- Szeretnék sokat utazni, új tájakat, kultúrákat szokásokat megismerni.
- Végül, de egyáltalán nem utolsó sorba, sőt talán ezzel kellett volna kezdenem (bár ide a szeretet szó elég furán hangzik) : Szeretem ISTENT, aki az egész mindenséget alkotta, s "úgy szerette a világot, hogy egyszülöttFiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen".

A stafétát a játék szabályai szerint 5 embernek kell továbbadni. Én őket választottam:
Icka
Katica
Linsey
Noncsi
Sziszi

Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

Katica írta...

Köszönöm hogy rám is gondoltál :-D

icka írta...

Én is köszönöm, hogy gondoltál rám, bár elég nehéz feladat lesz ez számomra, de néha kell(ene) néha így magunkba nézni. Kíváncsi vagyok miket fogok írni:)