Rendszeres olvasók

2009. augusztus 16., vasárnap

Karyn új boltja

Ahogy erről már hírt adtam, Karyn Robinson felajánlotta nekem, hogy szeptember végéig maradhatok nála még vendégként. Karyn új boltjában már kapható legújabb készlete, mely a "Just a boy" nevet kapta. Egyben és két részletben is megvásárolható. S most jelentős kedvezménnyel! S bár tényleg fiús a készlet azért lányokról is készülhet belőle oldal. Mutatom.




Ezek pedig az én oldalaim a készlettel.

Az első részletből egy QP oldalt készítettem, melyet bárki le is tölthet.





A készlet második részéből egy kis űrutazást alkottam. Egyik kedves scrap-társamnak készítettem a névnapjára a kisfiáról.




A teljes készlet felhasználásával pedig mi mást foglalhattam volna oldalba, mint pecázást. Mert még ezt is ki lehet hozni ebből a készletből.






Karyn blogján egy ingyenesen letölthető mini kit is található, amivel egy játékot is hirdetett . Kukk be, hozzá! Érdemes!

Holnap pedig irány az univerzum!

Szép napokat mindenkinek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 5 post on Aug. 17, 2009. Thanks again.