Rendszeres olvasók

2009. július 2., csütörtök

gyermeki alkotás + program

SV e-magazin legújabb kihívásának témája a gyermekkor volt. A pályamunkák már felkerültek a galériába, így én is megmutatom az enyémet.



Felhasznált elemek: Rainbow Festőpalánta készlete

A fotó egyik olyan alkalommal készült, amikor keresztlányom, s én is kint voltunk Lillukával anyukáméknál. Lilla természetesen Papán csüngött, s élvezte, hogy futkározhat a szabadban. Nővérem kislánya (keresztlányom) pedig rajtam csüngött. Kitaláltuk, hogy alkotni fogunk. Kerestünk a padláson régi újságokat, s már csak olló és ragasztó kellett.
Megmutatom nagyban is Nórika alkotását.




Ezt pedig én készítettem. Persze ez még nem jelenti a hagyományos scrapbookozásom kezdetét. Attól még nagyon messze állok.




Végül egy kis program ajánló.
Hétvégén lesz az utolsó lehetőség kilátogatni a Gyerek Szigetre. Bőséges program várja a gyerekeket és szüleik sem fognak valószínűleg unatkozni. Részletek itt.
Komáromban az erődben pékverseny lesz számos látni-, kóstolni valóval. Részletek itt.
Győrben pedig gyerkőcfesztivál lesz. belépő egy mosolygós fotó a gyerkőcről. Program itt.
(Mi valószínűleg Győrbe megyünk)


Még valami. Majdnem elfelejtettem. Mától kapható a Lidl-ben "kirakós bélyegzőkészlet" 4 sorba csipesszel rakhatjuk bele a kiválasztott betűket, s már lehet is bélyegezni a szöveget. Szerintem hagyományos scrapbookhoz kiváló lehet. (999-Ft)


Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

LaceE írta...

Milyen szép kis képeket hoztatok össze. Ugye milyen jó, amikor együtt "scrappel" a család?