Rendszeres olvasók

2009. július 27., hétfő

Cheri új készlete

Cheri új készletének a tűz és jég nevet adta. Mint írta, Utahban él, a sivatagban, s erre asszociált a készlettel. Íme.



Először meg is ijedtem tőle. Mit fogok én ezzel kezdeni. Aztán a papírok nagyon megtetszettek, s a kiegészítők közt is találtam kedvemre valót.
Elkezdtem játszani a papírokkal. S akkor olvastam, hogy Ányi kisfiának szülinapja van. Volt egy fotóm róla, így Ő került az oldalamra. Így született ez az alkotás.





Ezután tovább rakosgattam a háttérpapírokat, s eszembe jutott, ha már sivatag, vannak nekem olyan állatos fotóim, amik szerintem jól passzolnak ehhez a témához. Elkezdtem rápakolgatni a képeket is az oldalra. Nekem tetszik a végeredmény. Íme.





Akinek megtetszettek a papírok, ma ingyen letöltheti Cheri oldaláról!!!

Hamarosan jövök egy QP oldallal is, ahol szintén a papírokkal játszottam.

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: