Rendszeres olvasók

2009. július 11., szombat

Adott fotós kihívások

Írtam már arról, hogy a Scrapbook.hu oldalán Secima indított egy játékot, melyben hetente újabb tagok fényképével kell oldalt készítenünk.
Szorgalmasan készítem én is az oldalakat. Érdekes mások fotóival dolgozni. S egyben izgalmas is, vajon mit szól hozzá a kép "gazdája"?
Ma töltöttem fel a galériába a két legutoljára készült művemet. Itt azonban elmaradtam ezek bemutatásával. Most tehát jöjjön időrendi sorrendben az az 5 oldal, amiket kihívásra készítettem mások fotóiból. Szeretettel küldöm itt is a "tulajdonosoknak".


Regina csúszik (Szotyinak szeretettel)



Felhasznált elemek: saját "100% nyár" készletem



Szemünk fénye:DANIELLA (Pavelancsikának szeretettel)



Felhasznált elemek: saját QP Dream Big Designs "Who's your Daddy" kitjéből



Ugye mi jó testvérek vagyunk? (Majának szeretettel)



Felhasznált elemek: háttérkeretet Aprilmouse and Hanulienka készletéből, valamint egy saját virágos fotó



Képzelt világ (Linseynek szeretettel)


Felhasznált elemek: Dream Big Designe "Magyk" kit


Ez az oldal egyben CT munka is, ezért ide beszúrom a kit előnézeti képét is. (Hamarosan jövök a letölthető QP oldalakkal is, amiket ezzel a készlettel készítettem).




Következik a legutolsó "adott fotós" oldalam.


Óvodás vagyok (Betsienek szeretettel)



Felhasznált elemek: virágok:Kaccii Scrap "Garden" kit (háttér és betűk saját)

Nincsenek megjegyzések: