Rendszeres olvasók

2009. június 30., kedd

Víz-Zene-Virág Fesztivál, Tata 2009.

Vasárnap mi is ellátogattunk Tatára a Víz-Zene-Virág Fesztiválra. Víz volt bőven, csak úgy hömpölygött a lábunk alatt. S ehhez még a tóba sem kellett belépnünk. Volt zene is, mi első sorban az Alma együttes koncertjét céloztuk meg. Az eső ellenére nagyon sokan jöttek meghallgatni őket. Virágokat is láttunk, méghozzá gyönyörűbbnél gyönyörűbb alkotások formájában. Mutatok néhány fotót ízelítőül.






Ezek a remekművek pedig zöldégből, gyümölcsből lettek kifaragva.



S néhány kép a vásári forgatagról.



S még valami, ami számomra fontos volt. Találkoztam Oslival a scrapbook.hu egyik lelkes tagjával. Bár csak pár szót tudtunk beszélni, mégis jó volt személyesen látni egymást, nem csak a fórumon keresztül.


Végül pedig azzal a napraforgó csendélettel búcsúzom, ami a hazafele fotózott képekből készült.



Szép napokat mindenkinek!

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Biztos nagy élmény volt. Nagyon jók a képek. Legjobban a napraforgós tetszik. Én is terveztem valami hasonlót, de mostanában nem járok ilyen helyeken :(

Secima írta...

Ez egy nagyon klassz esemény volt. Az ilyeneket én is szeretem. Nagyon jól összehoztad a képeket. :)))