Rendszeres olvasók

2009. június 20., szombat

Heti fotós kihívás

A Scrapbook. hu oldalán Secima indított egy játékot, melyben egymás fotóival készítünk képet. Minden héten más fényképe kerül sorra, s egy-egy fotó 2 hétig "él". Ezen a héten én Dtimynek készítettem ezt az oldalt.



Felhasznált elemek: Chingjp: "Strawberry Flawor" kit


S ez az a kit, amivel dolgoztam. Chingjp egy régebbi kitje. Szép rózsaszín, epres elemeket is tartalmaz. Érdemes megnézni. Klikk a képre.




Elkészült egyébként Chingjp újabb kitje is. Egy igazi rózsaszínű kislányos készlet. Hamarosan megmutatom ezt is, s az oldalt is, amit vele készítettem.

Chery pedig ma mutatta be az új CT tagjait. Köztük vagyok. Már el is készültek az oldalaim az ő legújabb készletével . Hamarosan ezt is mutatom.

Szép napokat mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: