Rendszeres olvasók

2009. május 9., szombat

Kihívások folytatása

Még mindig a Scrapbook.hu oldalán zajló egész hetes kihívások lázában égek.
Didó kihívása nagyon megragadott. Úgy kellett oldalt készíteni, hogy egy adott kép bizonyos részletét emeljük ki. Igazán érdekes feladat volt. Most ezt alkottam, de úgy érzem, fogok még ilyen oldalt készíteni.


Felhasznált elemek: háttérlap alapja és a képkeret: Scraplandia; virág minta: Kaccii Scrap


Linsey kihívásában pedig meghatározta, hogy mit használjunk fel az oldalunkon. Bélyegzőt, 1 szalagot és 3 virágot. A bélyegző fogalmával először nem voltam tisztában, de aztán a fórumon más is rákérdezett, így már világos lett. Nem igazán találtam azonban a letöltött dolgaim között megfelelőt, ezért alkottam magam egyet. Az oldalon pedig bemutattam mind azokat a képeket, amiket a héten a különböző kihívásokra készítettem. Íme:

Felhasznált elemek: háttérpapír:Osli, gomb: Kata (Rainbow); szalag:Gigi.
A többi saját munka. A bélyegző is!

A pötty-parádés készlet elemeivel egy másik kihívásra, szintén készítettem egy oldalt. Ezt majd holnap megmutatom.

Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: