Rendszeres olvasók

2009. május 16., szombat

Két kép

Két kép, ami az elmúlt 3 nap alatt született meg. Mindegyik egy-egy kihívásra készült.
Az egyik a scrapbook.hu oldalán adott fotó címen fut. Most Kovaxka fotójával kellett oldalt készíteni. Nekem nagyon tetszett a kihívás. Jó volt más képével dolgozni úgy, hogy azért a kép történetéről valamit elárult a tulajdonosa. A témához találtam jó kis készletet, bár az kávés, itt meg kakaóról volt szó, s magam is alkottam az oldalhoz egy hátteret, s egy jegyzetpapírt.


Felhasznált elemek: fa (eredetije), lepke, keret: Kaccii Designs Coffee kit
csésze+ keksz: Samceline Design Coffe moments
háttérpapír és jegyzetpapír: saját

A másik képem kicsit szomorúbb hangulatot áraszt. Persze lehet, hogy csak az én számomra. Tény, hogy amikor ez az oldal készült, lelkileg nem voltam a magaslatokban. Sőt!
Az oldal egyébként egyik kedvenc honlapomon: a Cewe oldalán Krissz által indított kihívásra készült.


A fotó Székesfehérváron készült.

Szép napokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: