Rendszeres olvasók

2009. március 25., szerda

"Húsvétvárás"

Közeledik a Húsvét, s kicsit nosztalgiázom. Legalábbis magamban, gondolatban. Két évvel ezelőtt különös módon vártam a Húsvétot. Akkor április 8-ra esett ez a jeles nap. S aznapra vártam még valamit! Egy hatalmas élményt, egy hatalmas változást az életünkben. Vártam valakit! Az ünnep miatt kicsi aggodalom is volt bennem, mert az orvosom a hosszú hétvégére elutazott. Aztán úgy adódott, hogy 2 héttel Húsvét előtt be kellett feküdnöm a kórházba. S Húsvétra már otthon is voltam. Illetve voltunk. A mi pici lányunk, már velünk ünnepelte a Húsvétot. Illetve mi ünnepeltük Őt!
S ennek már 2 éve. Tavaly kicsit félve vártam az évfordulót. Valahogy nem akartam, hogy már 1 éves legyen. Olyan furcsa volt. Most pedig már izgatottan várjuk mindketten a nagy napot. Lilluka legfőbb kívánsága, a torta. Persze, hogy lesz torta. Meg biztosan sokat fényképezünk is majd.

Szóval én így várom a Húsvétot. Kívül belül felfrissülésre törekedve, s a gondolataimban elmélyülve.

Egy Cewe kihívásra készítettem ezt a képet. Nagy Zoltán készletéből kellett alkotni. Szeretem a blogját, sok aranyos ötletet találtam már ott.

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Jaj de nagyon jó ez az oldal, ezt még nem is láttam!!! Szuper fotó, jövök majd rendszeresen hozzád ;)