Rendszeres olvasók

2009. február 28., szombat

Olvasni jó

Nagyon szeretek (szeretnék) olvasni. Már gyerekkoromban is betűfaló voltam. Volt egy érdekes szokásom is. Amikor befejeztem egy könyvet, az utolsó oldalt sosem aznap olvastam el, hanem mindig csak másnap. Mindig arra gondoltam, hogy én milyen hamar elolvasok egy könyvet, s milyen sok időbe telhetett azt megírni.
Hogy éppen mit olvasok, az hangulat kérdése. Van olyan könyv, ami felkeltette az érdeklődésemet, aztán mégis 3-szor kellett nekirugaszkodnom mire elolvastam. S van (volt) olyan, amit 1-2 nap alatt felfaltam. (amikor még több időm volt olvasni). Sokszor több könyvet olvasok párhuzamosan, de azok általában különböző műfajúak.

Nagyon örülök neki, hogy kislányom is szereti a könyveket. Mostanában ha leülünk közösen játszani, akkor nem játékot vesz elő, hanem könyvet hoz, s azzal telepedik az ölembe.

Egyik könyvtáros ismerősömtől kaptam egy emailt, amiben egy könyvekkel kapcsolatos játékra hívja fel a figyelmet. Veszíts el egy könyvet! Érdekes. Megoszlanak róla a vélemények, ez a honlapon is látható.

Nincsenek megjegyzések: